2014. május 30., péntek

Szigeti Ferenc: "szükségünk volt szövegíróra, és ekkor jött a képbe Cipő"

Szigeti Ferenc a Blikknek arról mesélt, hogy a Republic sosem állt volna össze, ha ő annak idején nem mutatja be egymásnak Boros Csabát, a szóban forgó együttes basszgitárosát és Cipőt.

– Volt nekem egy zenekarom, az volt a neve, hogy Kanguru, Boros Csabi volt az egyik gitáros. Geszti írta a dalszövegeinket, de Peti egyszer nem ért rá, nekünk viszont szükségünk volt szövegíróra, és ekkor jött a képbe Cipő. Felvettem vele a kapcsolatot telefonon. Kértem, hogy a következő próbára már úgy jöjjön, hogy hozza a szöveget is. Másnap beállított, de nem volt nála a szöveg, én meg kérdőre vontam: hol hagyta a szöveget? Cipő azt felelte, a szöveg a fejében van. Erre én kifakadtam, hogy oké, de az énekes hogy tanulja így meg? Cipő meg fogta magát, felállt a mikrofon mögé, mondván, még sosem énekelt, de megpróbálja, nem lehet olyan nehéz. Itt kezdődött minden, attól a naptól fogva barátok voltunk.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.