2015. július 1., szerda

Szívszaggató előadás! Cipő és Fegya: Ha mégegyszer láthatnám

Republic: Ha mégegyszer láthatnám (részlet a dalszövegből)

"Ha megkérdeznéd, hogy mit nem mondtam el?
Van-e még szó, amit mondani kell?
Van-e még szó, kimondható?
Ha megkérdeznéd, csak annyit mondanék...

Köszönöm azt, hogy ittvoltál velem,
Csak ennyi volt az életem.
Csak ennyi volt, és nincs tovább,
Ha megkérdeznéd, csak annyit mondanék:

Ha mégegyszer láthatnám azt, amit egyszer láttam már,
Kérlek, újra segíts nekem!
Ha mégegyszer itt lennél, símogatnál, mint a szél,
Nélküled nem érezhetem.

Bárki mondja, el ne hidd!
Hiába volt a sok beszéd...
A szívedben őrizd tovább,
És el ne hagyd senkiért!"


Olvass tovább:
 Bravó! 70 különböző CD fűződik a Republichoz - íme az albumok listája

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.