2013. május 27., hétfő

Republic: Gyere-Hopp!

Republic: Gyere-Hopp! (Részlet a dalszövegből.)

"Ha megnövök egyszer nagy leszekés élvezni fogom az életet
Gyere-hopp, még mindig kicsi vagyok
Én szeretem azt, hogy ha nagyon meleg,
mert hidegben élni nem lehet
Gyere-hopp, még mindig kicsi vagyok

Csak bámulom, hogy milyen a nagy világ
És lehet, hogy az erdôtôl már nem látom a fát
Olyan hülyék az emberek
A homokba fekszenek
Égetik magukat a napon
Olyan hülyék...

Én azt hittem, hogy valami van,
de kiderült az, hogy semmi sincs
Gyere-hopp, még mindig kicsi vagyok
Én elhittem, hogy szeretni fog,
mert azt ígérte, hogy szeretni fog
Gyere-hopp, még mindig kicsi vagyok"

A Gyere-Hopp! című dal az Igen című lemezen található meg.

Új bemutatót tart a budapesti József Attila Színház a jövő évadban: A Hattyúdal című zenés komédiát december 14-én mutatják be Verebes István átiratában és rendezésében, a Republic együttes zenéjével.

A darabban 27 Republic-sláger csendül fel. A sorban az első a Gyere-Hopp! lesz.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait

Republic egy 1990-ben alakult magyar rockegyüttes. Minden évben hagyományosan március 15-én tartották a nagykoncertjüket, az első ilyen alkalom 1996-ban a Budapest Sportcsarnokban volt.

2010-ben a Republic együttes tagjai (Bódi László Cipő, Boros Csaba, Nagy László Attila, Patai Tamás, és Tóth Zoltán), megalakulásuk 20. évfordulója alkalmából, előadóművészi tevékenységük elismeréseként megkapták a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje, polgári tagozata kitüntetést.

A Magyarország története sorozat (2009–2010) „Emberlelkű Földeken” című vége-főcím zenéjét is a zenekar szerezte, akárcsak „A rózsa vére” film (1998) teljes zenei anyagát.