2013. december 29., vasárnap

CD: Republic - Igen (1996)

A `96-ban megjelent lemez - Igen - már az új korszak jegyében íródott.

A csak a Republicra jellemző stílusjegyek mellett egészen újak is felfedezhetők. Az egymást váltogató stílusokon keresztül rájöhetünk, milyen sokoldalú zenekarral van dolgunk, akik mégis mindenki számára érthető és fogyasztható zenét játszanak. Aki csak a slágerré lett dalokat hallgatja meg, ezt ő is felfedezheti.

A Hozd el azt a napot (Szatyidal), az Adj erőt és Adj időt, valamint a Gyerek vagyok mindegyike egymástól eltérő, de mégis tipikusan Republic-stílusban íródott.

Dallista:

Info az Igen kiadványról és akár meg is rendelheted

Soha nem veszíthetsz el
Hozd el azt a napot (Szatyidal)
Elhoztam én
Adj erőt és adj időt
Égi lovakon
Elindultam szép hazámból...
Mondd, hogy Igen
Igen
/a/ Az volna jó
/b/ Még itt vagyok és holnap ott
/c/ Csak messziről figyelj
Gyere-hopp!!!
Üveggyöngy
Lehet, hogy már nem jövök
Shalom (instrumental)

Info a kiadványról és akár itt is megrendelheted
Nyomj lent egy lájkot, ha ajánlod a kiadványt másoknak.