2013. május 28., kedd

Verebes István: "Örömmel vettem a felkérést "

Mint arról korábban beszámoltunk zenés komédiát rendez Verebes István Hattyúdal címmel.

A színész-rendező már összeült a szereplőkkel és a Republic együttessel, hiszen a zenekar több legendás slágere is felcsendül majd a József Attila Színház előadásában.

- Örömmel vettem a felkérést és örömmel csináltam - kezdte Verebes István a Hattyúdal olvasópróbáján, majd így folytatta: - Volt is egy adósságom a Republic együttes irányában. Kedvelem immár 20 éve, szinte az egyetlen magyar rockegyüttes az újak közül. Cipő még élt, amikor a felkérés ért. Így elvesztése külön tragédia nekem is, mert barátomnak tekintettem - mondta a színész-rendező, aki nemcsak a prózai szöveget próbálta el a szereplőkkel, de a darabban felcsendülő dalokat is meghallgatták.

Az olvasópróbán készült képekért és a Stop.hu teljes anyagáért klikk.

Olvass tovább:
 Bravó! 70 különböző CD fűződik a Republichoz - íme az albumok listája

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.