2013. április 23., kedd

Erika a Republic 67 próbáján járt - így értékeli a látottakat

Erika az április 25-ei Egerben, az eFeN főiskolás napok keretén belül sorra kerülő koncert, budapesti főpróbáján járt.

"Az a megtiszteltetés ért, hogy részese lehettem a csütörtöki egri koncert előtt főpróbát tartó Republic 67 régi-új együttes próbájának. Bennem is élénken él a sok-sok Republic koncert hangulata,ezért kíváncsian,várakozással és bevallom egy kicsit szkeptikusan indultam útnak. Tiszta szívvel, nyugodt lelkiismerettel mondhatom, engem a látottak, hallottak meggyőztek, ezért biztosan ott leszek Egerben és a többi koncerten is." - kezdte Erika.

"Nívós produkciót láttam,amely mindenképpen méltó Cipő emlékéhez,és a Republichoz. A zenésztársak, Csabi, Attila, Tomi, Gábor és a többiek, beleértve az énekes - segítő Sípos F.Tamást is úgy válogatták össze a dalokat és úgy adják elő, hogy méltó legyen Cipő eddigi munkásságához és teret adjanak a folytatásnak. Én várom...." - zárta rövid beszámolóját a szerencsés rajongó.

Olvass tovább: Republic-közlemény: "Jobb lett volna csendben dolgozni"

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.