2016. augusztus 19., péntek

Republic - Tündért láttam

Jöjjön Republic - Tündért láttam.

A Republic legmeghatóbb dalaiért klikk

Legyen, ahogy kéred, ahogy most akarod
Mindent viszek, mindent hozok
Adj nekem egyet és én megköszönöm
Hét a bánat és hét az öröm.
Legyen, ahogy kéred, ahogy most akarod
Legyen most szép
Most már elég legyen
Szép a házad, a kert és az ég
A kilátás szerint nagyon szép
Vár a málnás, a méz és a bor
A jövő most kezdődik valahol
Legyen sötét és minden szép
Ha játszom, mindig egyfolytában nyerek
Nem hoztam semmit és mégis mindent viszek
Tündért láttam, értem jött megint.
Sajnálom, hogy épp most nem vagy itt
Egyszer majd el kell mennem,
De jó volt, hogy itt lehettem, itt
Egyszer majd láthatsz mindent,
De az már rajtad nem segít.
Elhoztam mindent csak azt nem tudom, hogy Kinek