2014. január 1., szerda

Republic: Ahogy nyílik a kapu

Hallgasd meg Republic: Ahogy nyílik a kapu.

Dalszöveg:

"Oldal 2
Ki van ott, ki van ott
Ki kopog, ki kopog
Ki van ott, ki van ott
Te ki lehetsz és én ki vagyok
Ahogy nyílik a kapu
Egyre zavarosabb
Összefolynak a napok
Ki vagyok én és Te ki vagy
Ahogy jönnek a szavak
Közelednek felém
Mégse hallom a hangod
Ez az arc már nem az enyém
Oda nem jöhetsz velem
Ahová indulok
Elkísérnek a hegyek
Velem jönnek a csillagok
Ahogy nyílik a kapu
Egyre nagyobb a csend
Jönnek városok, nevek
és közben mindig valaki megy
Olyan vagy mint az álom
Olyan vagy mint a föld
Egyiket se kívánom
Megszült engem és összetört
Barátaim ott messze távol
Integetnek felém
Szerelmeim fenn az égben
Ki voltál és ki voltam én
Tegnap láttam az eget
Ragyogott fenn a Nap
Holnap ott leszek Veled
Ez lesz az utolsó pillanat"

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.