2013. december 27., péntek

Koncz Zsuzsa: "Maradt két dal Cipőtől, amit nekem írt"

Új albumod címe: Tündérország. Egy meselemez címe is lehetne. - kérdezte a Magyar Narancs újságírója Koncz Zsuzsát.

- Szomorú kötelességből született a lemez. Maradt két dal Cipőtől, amit nekem írt, és úgy gondoltam, hogy ezt minél előbb el kell juttatni a közönséghez. Így aztán, ha nehéz szívvel is, de hozzáfogtunk a két dalhoz. - kezdte a válaszát az énekesnő.

- Ekkor még nem tudtam, mi lesz a vége, hogy album készül-e vagy csak egy maxi single. Persze előzőleg beszéltem a szerzőkkel, akik a közelemben vannak, elsősorban Bródy Jánossal, aztán Tolcsvay Lászlóval, Gerendás Péterrel, Lerch Istvánnal, hogy várom az ötleteiket. Müller Péter Sziámi is írt két szöveget, az egyiket még Cipő utolsó szerzeményéhez. A két legfőbb támaszom ebben a nem könnyű helyzetben Bródy János és Závodi Gábor volt. Mint máskor is, Bródy írta a legtöbb szöveget és dalt, és Gábornak köszönhetem - a két remek saját szerzeményén kívül – azt, hogy a végleges formák kialakításához a stúdióban hozzáadta a maga tehetségét. Teljes szívvel, lelkesedéssel dolgozott az egész lemezen, a kollégák dalain is. A dalok pedig jöttek sorban, nagyjából 3-4 hét alatt megszülettek. Idilli pillanat volt ez, amikor mindenki hozta a legjobb formáját, úgyhogy eldőlt, hogy egy egész albumot csinálunk - nyilatkozta Koncz Zsuzsa.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.