2013. július 22., hétfő

Halász Judit pokolian hiányolja Bódi László Cipőt

Ahogy most az unokái, úgy régen a fia is Jutkának hívta. A színésznőn mintha nem fogna az idő. Halász Judit a karrierjével és a magánéletével is elégedett, egyvalaki miatt mégis szomorú mostanában: pokolian hiányolja Bódi László Cipőt.

Halász Judit keményen megdolgozott a sikereiért: a főiskolai évektől foga színésznőként, aztán a későbbiekben - amikor váratlanul belépett az életébe a zene és a dal - előadóművészként is. Az egész azzal kezdődött, hogy a színésznő addig rágta Bródy János fülét, míg az megírta a Csiribiri című dalt. A többi már történelem.

Republic kiadványok
REPUBLIC - Fényes Utakon CD
REPUBLIC - Mohikán CD
REPUBLIC - 20 Éves Ünnepi Koncert DVD
REPUBLIC - 1 Magyarország, 1 Menyország CD
REPUBLIC - Haho Öcsi CD
REPUBLIC - Köztársaság CD
REPUBLIC - Zászlók A Szélben CD
REPUBLIC - Hoppá-Hoppá CD
REPUBLIC - Én Vagyok A Világ CD
REPUBLIC - Szerelmes Dalok/Az Évtízed Dalai CD
REPUBLIC - Miért Maga Bohóc? CD
REPUBLIC - Üzenet/Boldogság:hu /2cd/ CD
REPUBLIC - Törmelék CD
REPUBLIC - Kenyér Vagy Igazság CD
REPUBLIC - Tiszta Udvar Rendes Ház CD
REPUBLIC - Disco CD
REPUBLIC - Győri Kex /cd+dvd/ CD
REPUBLIC - Indul A Mandula!!! CD
REPUBLIC - Só És Cukor CD
REPUBLIC - Levélváltás /Cseh Tamással/ CD
REPUBLIC - Aki Hallja,Adja Át CD
REPUBLIC - Tüzet Viszek CD
REPUBLIC - Igen CD
REPUBLIC - Mennyi Még Béla CD
REPUBLIC - A Reklám Után CD
REPUBLIC - Klasszikusok CD
REPUBLIC - Közérzeti Dalok/Az Évtízed Dalai CD
- Én színész vagyok, és amikor kilépek a színpadra énekelni, akkor is elsősorban előadó. Sokan talán jobban tudnak énekelni nálam, de azt, amit csinálok, én tudom a legjobban. A színpadi jelenlétnek a hatásra kell épülnie, fel kell keltenie a nézők érdeklődését, figyelmét. Ez nem könnyű, nagyon erős koncentrációt kíván. Ez a fárasztó, nem pedig a fizikai igénybevétel. Előadója vagyok érzelemmel, zenei motívumokkal és ritmussal megfogalmazott gondolatoknak, amiket én találtam ki, persze nem egyedül - magyarázza Halász Judit, aki nagyon szeret énekelni.

- Nemrég jelent meg egy új válogatásalbumom, amit Cipő emlékére ajánlok. Ez a közülünk túl korán távozott, egyedülállóan tehetséges zenész tizenöt dalt írt nekem. Nagyon hiányzik a csapatomból, és a halála óta nem győzöm elégszer mondani, mennyire sajnálom, hogy elveszítettük őt! - hangsúlyozza a Kossuth-díjas színésznő.

Forrás: STOP/Hot

Lájk, ha kedveled Halász Judit előadását.