2013. május 8., szerda

Saját dallal búcsúznak Cipőtől a felvidéki zenészek

Bódi LászlóA keszegfalvai Mészáros Tamás és a komáromi Takács Ferenc, a két jó barát és zenésztárs egy közös dalt írt és ad elő a Republic egykori frontembere, Bódi László-Cipő emlékére: Túlvilági álom címmel.
Mint mondják, a Felvidék így búcsúzik a nagyszerű zenésztől, illetve így emlékezik rá.

Az egyik domináns magyarországi zenével foglalkozó weboldalon olyannyira népszerűnek ítélte meg a dalt a nagyközönség, hogy csupán pár nap telt el a megjelenésétől, de már több mint 3000 „tetszikezésnél” jár. És a számadatok tovább dagadnak.
“Március 14-én hajnalban felébredtem és állandóan Bódi Laci, a mi Cipőnk járt a fejemben. Rengeteg felvidéki barátom, ismerősöm van, akik évek óta nagy Republic rajongók, közöttük jómagam is rettentően szerettem, szeretem elemezni azokat a sokatmondó gondolatokat, amelyeket Cipő, vagy épp a zenésztársai írtak. Elkezdtem leírni néhány gondolatot, amely végül dalszöveggé formálódott. Olyannyira jónak éreztem, hogy felkerestem Takács Ferenc zeneszerzőt, aki visszafogott, érzelmes, egyszerű zenével hozta össze a dalszöveget. A dal a “Túlvilági álom” címet kapta meg, ahonnan biztosan tudjuk, hogy Laci mosolyog ránk.

Mi így búcsúzunk, illetve emlékezünk arra az emberre, aki méltón kapott a munkásságért Posztumusz díjat. Emlékét, munkásságát méltón kell őrizni, illetve továbbvinni.”- mondta el Mészáros Tamás előadó, a dalszöveg szerzője a ahojkomarno.sk portálnak.

Hallgasd meg a dalt.

Olvass tovább:
 Bravó! 70 különböző CD fűződik a Republichoz - íme az albumok listája

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.