2013. április 1., hétfő

CD - Republic és Cseh Tamás: Levélváltás (2000)

Az új évezred 2000-ben a Cseh Tamással közös kiadású Levélváltással kezdődött.
1. Fehér babák
2. Gyerek vagyok
3. Budapest
4. Jópofa vagyok
5. A jobbik részem
6. Kék és narancssárga
7. I love you so
8. Hazudj még nekem
9. Pénzügyesek
10. Valahogy másképp történt meg
11. Tangó
12. Elindultam szép hazámból
13. Riport a lemez-stúdióban

Info a Levélváltásról és akár meg is szerezheted a kiadványt

Szerző(k):
Fehér babák: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Gyerek vagyok: Bódi László
Budapest: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Jópofa vagyok: Bódi László
A jobbik részem: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Kék és Narancssárga: Bódi László
I love you so: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Hazudj még Nekem: Bódi László
Pénzügyesek: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Valahogy másképp történt meg: Bódi László
Tangó: Cseh Tamás- Bereményi Géza
Elindultam szép hazámból...: Tóth Zoltán - Bódi László

Előadók/hangszerek:
Bódi László - Cipő: ének, zongora
Boros Csaba: Ibanez MC 940 fretless bass gitár, Rickenbacker 4001 bass gitár, vokál
Nagy László Attila: Premier dobok
Patai Tamás: akusztikus gitár, Fender Stratocaster gitár, Gibson Les Paul Custom gitár
Tóth Zoltán: A-90 Roland master keyboard, Fender Telecaster gitár

Info a CD-ről és akár meg is szerezheted a levélváltást

Közreműködők:

Cseh Tamás (ének)
Szabó András (hegedű)

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.