2013. november 16., szombat

CD: Republic - Hoppá, Hoppá!!! (1991)

Republic második lemeze Hoppá, Hoppá!!! címmel jelent meg 1991-ben.

A CD-t itt veheted meg - klikk

1Jó Reggelt Kívánok3:28
2Húzd Barom Húzd2:55
3Minden Éjjel Ugyanaz?2:36
4Jópofa Vagyok3:12
5Hazudj Még Nekem1:40
6Megyek a sorban4:10
7Gyerek vagyok2:05
8Sírás Lesz A Vége3:05
9A Maci A Krémes4:14
10Ne Bántsd A Barmot3:24
11Még Kedvesem, Még3:05
12Szeretni Valakit Valamiért3:40
13Beszél A Te Szemed2:06

Szerző(k):

Jó reggelt kívánok: Bódi László
Húzd barom, húzd: Tóth Zoltán - Bódi László
Minden éjjel ugyanaz?: Bódi László
Jópofa vagyok: Bódi László
Hazudj még Nekem: Bódi László
Megyek a sorban: Tóth Zoltán - Bódi László
Gyerek vagyok: Bódi László
Sírás lesz a vége *: Bódi László
A maci a krémes: Bódi László
Ne bántsd a barmot: Bódi László
Még kedvesem, még: Bódi László
Szeretni valakit valamiért: Bódi László
Beszél a Te szemed *: Bódi László

A CD-t itt is megveheted - klikk

Előadók/hangszerek:

Bódi László - Cipő: ének
Boros Csaba: Ibanez MC 940 fretless bass gitár, vokál
Nagy László Attila: Sonor dobok
Rece Apó - Bali Imre: Gibson Les Paul de Lux gitár
Tóth Zoltán: akusztikus gitár, Höfner gitár, vokál

Közreműködők:
Birkás Attila (vokál)
Kövecses Kornél (vokál)
Lájk, ha kedveled a Republic dalait.