2016. szeptember 4., vasárnap

Republic - Sírás lesz a vége

Jöjjön Republic -  Sírás lesz a vége.

A Republic legmeghatóbb dalaiért klikk

Ugráljunk az asztalon,
Törjük be az ablakot,
Csapjuk a földhöz a poharakat!
Sírás lesz a vége!

Borítsuk fel a szemetes kukát,
Gyújtsuk fel az iskolát,
Verjük a fejünket a falba!
Sírás lesz a vége!

Firkáljuk tele a házfalat,
Ijesszük meg a lányokat,
Csináljuk azt amit nem szabad!
Sírás lesz a vége!

Én most már jól vagyok,
Ha nagyon félek elszaladok.
Én most már jól vagyok. Ha, ha.
Én most már jól vagyok,
Ha nagyon félek elszaladok.
Én most már jól vagyok. Ha, ha.

Ugráljunk az asztalon,
Törjük be az ablakot,
Csapjuk a földhöz a poharakat!
Sírás lesz a vége!

Borítsuk fel a szemetes kukát,
Gyújtsuk fel az iskolát,
Verjük a fejünket a falba!
Sírás lesz a vége!