2014. február 16., vasárnap

Koncz Zsuzsa: "Amikor Cipő elment, azt gondoltam..."

„Amikor Cipő elment, azt gondoltam, teljesen világos, hogy a nekem itt hagyott dalait meg kell csinálnunk. Nem volt vidám munka”, mondta a Népszabadságnak Koncz Zsusza, aki március 14-én mutatja be legutóbbi, Tündérország című lemezét az Arénában.

- Az új, Tündérország című lemezen két Cipő-dal is helyet kapott...
- Először ezen a két dalon kezdtünk el dolgozni Závodi Gáborral, és akkor nem látszott még, hogy ebből egy komplett album lesz. Az egyiket, Tóth Krisztina Repülő c. versére, még az előző, 2005-ben megjelent verslemezemre írta Cipő, aztán mégsem került rá. Eltettem. Vannak dalok, amiket az ember eltesz. Az Árad a szeretet, aminek a szövegét Müller Péter írta volt az utolsó közös munkánk 2012 végén. Amikor Cipő elment, azt gondoltam, teljesen világos, hogy a nekem itt hagyott dalait meg kell csinálnunk. Nem volt vidám munka. Kezdetben egy maxi single-ben gondolkodtunk, aztán jöttek a dalok sorban a többiektől is, és így kikerekedett egy „magam-sem-hiszem-el” anyag. Nagyjából három hét alatt összejött egy komplett albumnyi. Azt hiszem a Tündérországnak nagyon fontos helye lesz a lemezeim sorában – az első három-négy között tartom számon.

Juss hozzá ITT a Tündérország lemezhez.

A március 11--ei koncertről az énekesnő elmondta:
"Reményeim szerint emlékezetes koncert lesz, régi és új dalokkal Bródytól, Cipőig, József Attilától, Szörényi Leventéig, Heltai Jenőtől, Tolcsvay Lászlón és Karinthy Frigyesen át Závodi Gáborig. Akik ismerik, szeretik a dalaimat és ott lesznek, pontosan tudják is ezt.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.