2013. július 2., kedd

CD: Republic: Én vagyok a világ (1992)

Az Én vagyok a világ a Republic stúdióalbuma 1992-ből.

Az együttesben tagcsere történt, Bali Imre helyét a szólógitárosi poszton Patai Tamás vette át. Az album új színt is hozott a Republic zenei világába, megjelentek a népzenei ihletésű dalok.

Összesen 17 héten át szerepelt a Mahasz Top 40-es eladási listán, legjobb helyezése 4. volt.

Az albumon található dalok sorrendje:


1.Válassz egy csillagot
2. Megsimogatná arcomat
3. Engedj közelebb
4. Üss a kalapáccsal!
5. Tavaszi szél
6. Nem vagyok rosszabb, csak más vagyok
7. De jó, hogy élek
8. Törjön szét
9. Ez egy nagy titok
10. A kés hegyén táncol az élet
11. Kék ibolya
12. Lassú vonat érkezik
13. Valahonnan valahová

A CD-t itt veheted meg - klikk

Szerző(k):
  • Válassz egy csillagot: Bódi László
  • Megsimogatná arcomat: Bódi László
  • Engedj közelebb: Bódi László
  • Üss a kalapáccsal!: Bódi László
  • Tavaszi szél (instrumental): Tóth Zoltán
  • Nem vagyok rosszabb, csak más vagyok: Bódi László
  • De jó, hogy élek: Bódi László
  • Törjön szét: Tóth Zoltán - Bódi László
  • Ez egy nagy titok: Bódi László
  • A kés hegyén táncol az élet: Bódi László
  • Kék ibolya: Tóth Zoltán
  • Lassú vonat érkezik: Bódi László
  • Valahonnan valahová (instrumental): Tóth Zoltán
Előadók/hangszerek:

Bódi László - Cipő: ének
Boros Csaba: ének, Rickenbacker 4001 bass gitár
Nagy László Attila: Sonor dobok, trambulin
Patai Tamás: ének, Fender Stratocaster gitár, Fender Telecaster gitár, Gibson Les Paul Custom gitár
Tóth Zoltán: Aria akusztikus gitár, ének, Gibson S1 gitár, Höfner gitár

A CD-t itt is megveheted - klikk

Közreműködők:


Berkovits Gábor (vokál)
Csizmazia Raffael (vokál)
Habarits Éljen Béla (vokál)
Kalapos Béla (vokál)
Szilágyi Bigyó László (ének)
Szilágyi Bigyó László (vokál)

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.